hormonras...deluxe

ja kraftiga svängningar, för minsta lilla.. stör mej på allt... å stör mej verkligen på en vis grej.. men ja vad ska man säga. eller som sagt spelar ingen roll vad man säger...
e vel bara finna sig i det.. ´
orkar inte lägga nån jävla energi på det.. låter det hellre vara... nån dag brister det¨.. d är ju en sak som e ganska säkert..den kraschen tar jag då...
finns annat å lägga energin på just nu känner jag...

Nu är min Bäbis såld.. mitt allt..min fina lilla Bäbis.. *tårar i ögonen*
gör verkligen ont.. säljer en vacker del av mej själv..
Men det är ett måste.. blir d bästa för honom. kommer inte ha den tiden
som han förtjänar..
Så för att inte vara egoistisk så är det bäst å göra så här..
Mitt lilla Hjärta åker nu någon dag fram över...
        :´(                       
Älskar dej!!

har nog inge mer å tilläga...

Känns som den här julen kan dra åt helvete...
LIte biiter kanske?!?
må så vara men så känner jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0