spark :)

Ja i dag har d vart livat i magen.. å helst när jag va inne i stan å skulle sitta still då levde den lille om rejält... jisses vilka knuffar.. hihi verkligen underbart å känna. lite ovant dock men mysigt
köpte ett 6-delat sett i dag till den lille.. såå sweet... <3 halva tiden har ju gått nu <3

Annars är d inge nytt va på Af i dag å d sög verkligen.. nu ska ja börja me samma skit igen som ja gjorde tre månader innan.. FAN säger jag.. så bad om en praktik plats iställe för att ja ska börja me samma jädra skit grejer igen..
så vi får se.. kände att hormonerna spökade där inne..så ja vart lite ilsk där ett tag..
så han sa att jag inte skulle hetsa upp å bli så arg .. *kan ja ju inte rå för*

annars e d massor me snö.. å underbart..

Saknar min älskling just nu bara:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0