tårar. smärta. saknad..

allt bara gick så fort jag ville ha mera tid , bara du och jag en stund ... men nu är du borta .... jag älskar dig <3 <3 ... du lysser så klar i natten som en sjärna i det blå om du bara fanns där nu ... men du har det bra <3 <3 det är jag lycklig över iaf.....
Från lilla syster...
*gråter när ja läser det...*

Du är som ett ljus i det blå, Du lysser vägen för mej,då jag är som ensamast, Men nu Lämnar du mej
...så ensam kvar. Men vem ska nu lysa lika klart som du? Eller ska jag gå där ensam på denna
mörka väg?utan dej?
jag älskar dej vad som än kommer ske... / illa syster igen

Idag försvann den finaste lilla Ögonstenen man kunna
tänka sig..Den vackra lilla skapelsen i mitt liv.
Den lilla hårtussen som ser på mej med glimmten i ögat,under den långa luggen..
Den som fått mej å lee..fått mej på andra tankar......
Tårarna rinner till å från oavbrutet..
Det gör verkligen ont
Känns som en stor del av mej bara försvann/slets bort..
Och som lämnade kvar en stor tomhet..
En tomhet me enormt mycke kärlek..
Den vackraste delen av mej är borta.. fast ändå så nära..
å det gör så jävla ont.. och jag vill lova mej själv att denna smärta utsätter jag mej inte för en gång till..
vad ska jag säga mer än att jag älskar den lille hästen nå enormt..
Min Bäbis Min Vackra Underbara Bäbis
Hm nu kommer tårarna trillandes igen..*torkar*


Kommentarer
Postat av: Sazsa

Gums!

Han kommer få det bra dit han hamnar nu ska du se! Och han kommer fortfarande vara er lilla ängel ;)

Trösta

2008-12-19 @ 19:01:38
URL: http://babedeluxe.blogg.se/
Postat av: snuffa

älskar hann så jävla mycket <3 <3 .... griniar och tårar faller ner för min kind :'( ..... <3Bäis<3

2008-12-19 @ 23:46:02
Postat av: terez

Va fnt du skriver om din bäbis, lider med dig..

Sänder dig en liten kram

2008-12-30 @ 20:53:58
URL: http://terezhemligaliv.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej min lilla goding:)

puss

2009-01-03 @ 08:24:30
URL: http://makea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0