Goaste

Hjärtegull d e min Tossan.. hihi himmla sööt unge..
Barn vakt i dag å natt.. Katarina å Tossan sover här för första gången..
Hämta dom på dagis å fritids å så sen hem å kolla film.. å äta makaroner å köttbullar.. mums..
Kom på det att ja inte äte köttbullar på en evighet..... så det var banne mej gott :)

image68Jag Katarina & Tossan

image69En Toss fot

image70Våra händer<3

   

Lins-lussssen nr 1
Finns ingen unge som älskar å va me på kort som hon .. fniss ..

Inge nytt mer i dag förutom en läkar tid den 31 Mars.. å sen en snabbis på Af idag
men där sa dom inge vettigt dock.....
Hör å häppnad ja ska lägga mej nu å kl e typ 21:43... WOW.....

Kommentarer
Postat av: Sazsa

Hej gumman!
Jag har ett roligt tips på hur du kan krydda din blogg ÄNNU mer ;)
Gå in på http://mlilja.net/tjejsnack och anmäla dig där så får du såna där roliga frågor varje vecka som jag publicerar vettu =D
Riktigt roliga ;)

2008-03-13 @ 16:42:35
URL: http://thiara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0