Middag & Indridning

Lördan va hel lungn.. va hem å duscha å dona me katten å sen åkte vi på middag hos mamma .. stek å pärer å sååååååås <3 <3
å sen spelade vi TP å skratta å hade förbannat skoj...

Söndag ( idag ) så körde vi hästarna en sväng å sen så körde vi hem.. å tyckte d va dags för min lille herre å ha nån på ryggen så ja slängde upp mina små syskon..
å till min förvånad så gick det skiit bra.. han gjorde inte ett skit!!
va hur snäll som helst...
Min lilla stolthet... han är mannen i mitt liv.. behöver ingen annan än honom!!
Så nu ska nån få sitta på han en kvart nån dag då å då... så fortsätter ja me körningen.. så bygger vi musklerna över allt....

image87
Min lilla syster å Bäbis <3 ja åsså mamma då :)

image88
Bäbis svettig å såå snygg i sitt nya träns <3



Vet varken ut eller in..........

Men Älskar Ängel iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0