oh holllly shiit

108 som läste min senaste blogg ..... DAMN!!!
Fortsätt läs era söthögar....*nöjd*


För övrigt i dag så känns d som ja skulle ha stressa ihjäl mej...*suckar*
Jag å Lisen handlade å själv klart kommer hon me fulle bilen me pant.. ja pantade 140 jävla burkar minus 1 som inte funka.. *HAHA* hon e pinsam.. kände mej som en lodis.  ^~damn^~
Sen vart det till å laga midda.. å sen sätta sig å fundera å sen tvättstugan... men har typ sängkläder å handukar kvar å tvätta...*hmmff*
Sanna  möte ja på ica så hon fråga om hon fick sova här å själv klart får hon det... så hon ligger å ritar nu...

Fasen snart Påsk  Å den e planerad å klar *njuter* Längtar som bara den..
den dagen blir alltid så underbar å så satans rolig..
skulle passa utmärkt i mitt liv nu... när man mår lite halv kasst...
Å så klart alla mina underbaringar kommer ju va där... HELVETE va nice....
Va ska ni göra på påsk då??


Träffa Roligt Folk Som Älskar Att Spela & Chatt med webbcamplatser , Onlinespel med Turneringar mm. Kom till  www.onlinebandit.se

 

Skit osså tror ja håller på å få feber.. VILL inte ha....
Ska va barnvakt i morn åt Tossan å Katarina.. dom ska även sova hos mej <3
å sen Torsdag så blir ja hundvakt.. till lörda morgon..
så nu har ja grejer me å sysselsätta mej *skönt*
image67MIN söta lilla syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0