värsta natten

på länge... fy faaan... vaknat till å från hela natten.. *sover som en röv* men vid fyra
så var det verkligen kört.. vaknar av årets smärta i magen.. vet alltså inte vart ja ska ta vägen..
kliver upp å går hundra varv i lägenheten.. men d släpper inte...
så vid halv fem då känner ja d att fn ja måste spy.. så fram me hinken sen så
d släppte vel lite.. i värken.. å själv klart när ja håller på somnar ja då börjar katten å jävlas..
så helt utmattad efter min å hinkens konversation så var d bara te å kliva upp å jaga katt...
somna vel till slut men.. är helt förstörd i kroppen idag....

Jag vill verkligen inge mer....  ett andetag.. å allt e borta...!!??!!

Kommentarer
Postat av: missFBK

Älskade hjärtat!!! Jag önskar jag kunde hjälpa dig men jag tänker på dig och saknar dig och skickar en massa varma lååååååååååååånga kramar!!! <3<3<3

2008-09-28 @ 18:06:52
URL: http://missfbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0