en snabbis

jaa d blir det :P
nää men har inte hänt så mycket packat å donat i helgen medans Hjärtat vart borta.. annars har ja bara slöat..
å prata me mina lortmuffar på skype <3

Blir som sagt utan internet i morn ¨på obestämd tid.. så ni vet....

Lill Hjärtat i magen gav mej en sånn spark i går så d kändes som smärtan vid en kärringstöt i armbågen fast i magen.. damn va ont d gjorde.. *Ler*
Älskar känslan  <3

Nä lite mer nytta nu... å sen funderar jag på om nån har kidnappa hjärtat.. på sjukan... *hmm*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad glad jag blir och se dig:)

kramar i massor...

2009-01-23 @ 08:09:10
Postat av: Emma

Hoppas allt är bra och mys med er? =)

2009-01-26 @ 20:59:36
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: missFBK/Catarina

Du har blivit utmanad-läs i min blogg. <3<3<3

2009-02-07 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0