trött som tysan

aa Usch vaknade 10:20.. helt dööd.. hade lätt kunna sove mer.. men lika bra å dra sig ur sängen...
å gjorde ording en smörgås å ett glas yoggi.. *mums*
sitter å degar nu å ska vel försöka göra nån nytta...

Väntar på att den andra hyresvärden ska höra av sig om ja får ta lägenheten eller inte.. har inte hört nått än...

min ost & skinksås gick faktiskt å äta *otroligt*
annars så händer det inte mycke idag... Hjärtat är iväg å jobbar... å ja sitter å ugglar i vanlig ording...

En sak gjorde mej väldigt förvånad idag.. såg en bild ett kort som jag gjort.. hos en gammal vän´s sida
vart stöss.. men blev glad med.. d va sweet´s time faktiskt.. d kan ja nog hålla med om..
men ibland blir d aldrig som man tänkt sig..
Det är nog mitt liv ett bevis på iaf... *fnissar*

Miss my love... Älskar Hjärtat & Masken

Min å hjärtats bäbis kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0