första skratt

hihi Neo skrattade ordentligt för första gången igår.. såå jädra sött...<3

Hänt en hel del ju... Jossan har vart barnvakt å myst me Neo å jag har stadat å donat.. å sen så har man börjat gått nästan 2km varje morgon... *skönt*
jag å grannen (veronica)  har ränt runt där nu på mornarna ;) *guttans*

å i morn är det lörda fy fasen vad jag ska svulla götta då... *sugen* har intalat mej själv att bara äta på lördagar.. haha hur fasen det nu ska gå :P
Jaxxa är har med oss med ju <3 go vovvan... hon älskar promenaderna på morgonen ;)
men var däremot mindre nöjd idag när Hjärtat dushade henne.. *hihi* hon hade ju dönat ner i nå dike... å va lerig.. men nu e hon ren å luktar gott...

Catarina fasen va snygg du va på mms:et du skickade.. *dreglar*

Emma nu får du ta å föda ja e nyfiken.. ;)

Jossan eller Josefiiiin som Hjärtat säger höhö... du betyder massor för oss <3 å Neo han hälsar puss å kram d vet jag hihi

Hjärtat... Jag Älskar Dej... mer å mer.. å så mycket..




Kommentarer
Postat av: Sazsa

Det kommer du klara av gums! Bara du intalar dig det ;)

Tycker det är dags för lite nya kort på din pojke om han har börjat skratta ordentligt :D

2009-07-17 @ 23:47:44
URL: http://champagnehigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni också mina små pluttar :)<3 har varit lite fullt upp nu i helgen. och veckan kan vara lite trång också.. men ska försöka hinna ner till er nått =) <3<3

<3

2009-07-19 @ 16:23:00
Postat av: Emma Viklund

Är det mej Emma du menar eller någon annan tihihi... Hur gammal är han nu Neo? Åå, vad jag med vill ha min bebis nu!!!

2009-07-21 @ 10:44:55
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0